Zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy ! - Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Rynek pracy

Zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy !

Zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy !

Szanowni Państwo!

Informujemy, że w związku z wejściem od 01.06.2025 r. nowej Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, nastąpią zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy do urzędów pracy i ich upowszechniania w bazie ofert pracy o nazwie ePraca (dotychczas Centralna Baza Ofert Pracy).

Zgodnie z art. 83 ust. 2 pkt 1 tej ustawy, zobowiązane do udostępniania ofert pracy na portalu ePraca będą władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902), a w szczególności:

  1. organy władzy publicznej;
  2. organy samorządów gospodarczych i zawodowych;
  3. podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;
  4. podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;
  5. podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.

Efektem przedmiotowej zmiany ma być zwiększenie liczby ofert pracy realizowanych przez urzędy pracy a tym samym ułatwienie osobom bezrobotnym i osobom poszukującym pracy poszukiwania pracy. Dotyczy to w szczególności ofert pracy na stanowiska specjalistyczne.

Jak można zgłosić ofertę pracy?

elektronicznie- - na platformie praca.gov.pl,

telefonicznie- 55-246-95-03, 55-246-95-02

pocztą elektroniczną- praca@ndg.praca.gov.pl

osobiście- siedziba Powiatowego Urzędu Pracy, pokój nr 6
pisemnie- przesyłając druk zgłoszenia oferty pracy na adres Powiatowego Urzędu Pracy- ul. Morska 1,82-100 Nowy Dwór Gdański,


 Zapraszamy do kontaktu.

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

5,2%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec kwietnia 2025 r.

wykres statystyki

Projekt pn. 'Podejmij inicjatywę-postaw na rozwój" ze środków RPO WP Działanie 5.5 Kształcenie ustawiczne

Powiat Malborski (Partner wiodący)  wraz z Powiatowym Urzędem Pracy w Nowym Dworze Gdańskim (Partner)  oraz z Powiatowym Urzędem Parcy w Sztumie (Partner) przystąpił do realizacji projektu  „Podejmij inicjatywę - postaw na rozwój"  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu...

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020 (PO WER)

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim zrealizował projekt „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie nowodworskim (IV)"  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.   Oś Priorytetowa: I. Osoby młode rynku pracy Numer i nazwa Działania: 1.1...

RPO WP NA LATA 2014-2020 Z PROGRAMU 5.1.1

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim zrealizował projekt „Aktywizacja zawodowa osób po ukończeniu 30 roku życia w powiecie nowodworskim  (III)" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.   Oś Priorytetowa 5 Zatrudnienie Działanie 5.1 Aktywizacja zawodowa osób...

PRACA DLA POMORZAN 2021

Wojewódzki Program Regionalny wielomodułowy mający na celu aktywizację zawodową i wspieranie zatrudnienia bezrobotnych w szczególności w wieku 30 - 50 lat, mieszkańców obszarów wiejskich oraz osób o niedopasowanych kompetencjach i kwalifikacjach zawodowych, a także tworzenie nowych miejsc pracy oraz wspieranie rozwoju...